Livrarea, plata
Magazinul online al firmei AS AUTOSTARTER PARTS SRL expediază produsul comandat utilizând serviciul de curierat Otto Expeditii, pentru intern, exclusiv pe teritoriul Romaniei. Aceasta inseamnă că nu se fac plăti in avans, iar plata se va efectua numai după preluarea coletului transportat de curier, de către reprezentantul curierului. In prezent serviciile noastre cuprind aceste modalităţi de livrare si plată, in acest moment nu există posibilitatea de achiziţie cu card bancar.
In cazul in care valoarea coletului nu depaşeşte 500,- RON+TVA, facturăm costuri de transport, ambalare pentru un colet complet, indiferent de distanţă. Taxa de transport depinde exclusiv de greutatea produsului cumpărat.
18,00- Ron + tva / colet
Exceptie de la plata prin ramburs face cazul in care un cumpărător nu preia o comandă realizată in mod corect, cazul soluţionându-se conform reglementărilor privind renunţarea la achiziţie, iar magazinul online al firmei AS AUTOSTARTER PARTS SRL va readuce coletul, pe propria cheltuială. In acest caz ne rezervăm dreptul de a servi clientul in cauză numai cu plata in avans.
Dacă comanda ajunge la noi intr-o zi lucrătoare, până la ora 16.00, atunci in funcţie de posibilităţi, expediem produsul in aceeasi zi sau in următoarea zi lucrătoare. Experienţa noastră arată că curierul livrează coletul in ziua următoare expeditiei, si anume inainte de masă, dar cel târziu după amiaza. Dacă beneficiarul nu poate fi contactat, atunci reprezentantul curierului va lăsa un aviz /număr de telefon – pentru a două livrare gratuită – pentru a stabili locul si ora livrării coletului / la destinatar.
Evident, dacă comanda intră la sfârşitul zilei (sâmbătă,duminică), sau vineri, atunci acest lucru prelungeşte procesul, deoarece contractul nostru cu firma de curirat lse referă doar la livrări in zilele de lucru. Poate determina intârziere dacă in legătură cu comanda este nevoie de comunicare suplimentară intre magazinul online AS AUTOSTARTER PARTS SRL. şi stimatul cumpărător (date eronate sau incomplete, etc.).
Dacă produsul solicitat nu poate fi livrat imediat / max. in 3 zile/, din depozit, atunci vom lua legătura cu Stimatul Client in vederea unui acord.
Foarte important! Preluaţi exclusiv colete intacte, lipsite de intervenţii din exterior!
Dacă coletul prezintă vizibile deteriorări exterioare, in toate aceste cazuri coletul trebuie deschis impreună cu angajatul firmei de curierat şi privitor la conţinut trebuie incheiat un proces verbal in care se specifică cantitatea, ruperea, deteriorarea. In lipsa acestui act nu există posibilitatea de despăgubire a daunelor rezultate ca urmare a transportului!